piątek, 13 lutego 2015

Myśli (nie) kreatywne



Ostatnio cierpię na całkowity brak kreatywności. Nie mam pomysłu dosłownie na nic! [...]

Nawet nie mam pomysłu na to co tutaj piszę, więc z góry przepraszam za jakieś brednie. Niestety najlepsze pomysły przychodzą mi wtedy, gdy nie mam ich gdzie zapisać.
Mam już ferie jupi! a w moim pokoju szykuję się remont. Już dziś zaczęłam przekładać wszystko do kartonów, ale jeszcze zostało mi trochę pracy. Ktoś jest chętny do pomocy?

PRZESTRZEGAM WAS! Czy widzicie ten piękny różowo-czarny makijaż na zdjęciach? Nie używajcie cieni z gazet, to jest naprawdę dobra rada! Mojego pięknego różu nie dało zmyć się z oczu i odbarwił mi pędzelki. To nie był dobry pomysł...
Na zdjęciach idealnie widać piękno zimowej pogody i słońca zachodzącego za chmurami wrrrrrr -,-










3 komentarze:

  1. Ojjj ja też czasami nie mam pomysłów do pisania :D Ja nigdy nie używam kosmetyków z gazet, ale dzięki za ostrzeżenie :) Śliczne zdjęcia <3

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnie zdjecie bardzo mi sie podoba ;) kazdego dopada brak kreatywnosci ;p

    OdpowiedzUsuń