sobota, 17 stycznia 2015

Koszmarne przemyślenia czyli "Czemu Polacy nie powinni świętowac Halloween"


Polacy, Halloween, przebranie, makijaż

Mamy 2 listopada. Wczoraj było święto wszystkich świętych, a w piątek popularne na świecie Halloween, którego ja nie szczególnie obchodzę. Nie uważam tego za super zabawę chociaż lubię się dziwnie malować itd lecz robię to przez cały rok. Nie potrzebny mi do tego 31 października. 

Wraz z Halloween rozpoczęły się rozmowy na temat "Czy Polacy powinni świętować Halloween", a raczej wygląda to tak "Czemu Polacy NIE powinni świętować Halloween". Na wielu forach wypowiadają się zgorzali katolicy. Pod zdjęciami przebranych ludzi pojawiają się tysiące komentarzy "Pfff obchodzisz to Amerykańskie święto". Tylko co złego jest w dobrej zabawie? Wszyscy mówią że to oddawanie czci śmierci, nie katolickie itd. W takim razie wszyscy Anglicy, Amerykanie skazani są na wieczne potępienie?
Jeśli ktoś ma ochotę to niech świętuje Halloween a nikt inny nie powinien mieszać się w jego życie.

"Jesteśmy Polakami powinniśmy obchodzić Dziady"
 Z tym zgadzam się w 100% lecz dzisiaj już prawie nikt tego nie praktykuje. Tak samo jest z popularnymi Walentynkami, których ja osobiście NIENAWIDZĘ! dlaczego wszyscy wykłócają się o Halloween, a o Walentynkach zapominają. Przecież nasze polskie walentynki to Noc Kupały.
Kończę temat Halloween. Moim zdaniem każdy powinien świętować tak jak chce i czy chce, ale też nie zapominać o polskich zwyczajach. Odwiedzić groby zmarłych we Wszystkich Świętych.
No a teraz macie trochę moich zdjęć pierwsze robiłam w piątek ponieważ wcześniej skończyłam lekcje, a trzy ostatnie jakieś dwa tygodnie temu. Strasznie się denerwowałam przy robieniu tych zdjęć ponieważ obiektyw mi nie ostrzył. Jest nowy i chyba go zareklamuje :/

Polacy, Halloween, przebranie, makijaż

Polacy, Halloween, przebranie, makijaż

Polacy, Halloween, przebranie, makijaż

Polacy, Halloween, przebranie, makijaż

Polacy, Halloween, przebranie, makijaż

Polacy, Halloween, przebranie, makijaż

Polacy, Halloween, przebranie, makijaż

Polacy, Halloween, przebranie, makijaż

Polacy, Halloween, przebranie, makijaż

Polacy, Halloween, przebranie, makijaż

Polacy, Halloween, przebranie, makijaż

Polacy, Halloween, przebranie, makijaż

Polacy, Halloween, przebranie, makijaż

5 komentarzy:

  1. Ja tam do tego święta nic nie mam. Super zdjęcia ;-)

    Obserwuję, a jeżeli mój blog Ci się spodoba, to zrób to samo ;]

    Zapraszam na nowy post!
    Mój blog ♥
    Mój kanał na YT ♥
    Bardzo było by mi miło, jakbyś skomentowała najnowszy filmik, gdyż jest to dla mnie ogromna motywacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne zdjęcia! Zakochałam się w nich ♥

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz fascynującego bloga! Będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2014/11/hallo-kitty.html zapraszam serdecznie na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne .

    OdpowiedzUsuń
  4. Rowniez nienawidze walentynek. Ale lubie rozdawac cukierki na Halloween, fajna sprawa, jak dla mnie :)
    Swietny post i bardzo ladne zdjecia :)

    Co powiesz na wspolna obserwacje ?
    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń